GAH!

Jag har inte kunnat publicera någonting på över en vecka! Jävla blogg.. Tar och publicerar det som fanns i utkastet eftersom jag har skrivit men det inte har funkat.

Nåja, nu funkar det så jag får väl ta och skriva lite medans jag kan.
Julafton var helt underbar, fick inte så mycket i julklapp, men jag gav bort rätt mycket, vilket är det enda jag bryr mig om. Men jag fick en riktigt fin julklapp, som är både från mamma och Matte kan man säga...

I love it!

Vågar dock inte ta ut den ur förpackningen, för Matte har en förmåga att välta allt när han dricker, och den där vill jag ha kvar.
Fick dessutom en ny plattång, en bh, parfym, och lite småsaker. Väntar även på ett paket som kommer hem på måndag förhoppningsvis.

Sexigt va?

 


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0