19 dec. (från utkast)

Hej på er! Hade en både bra och dålig dag igår.. Kunde inte rikitigt bestämma mig för hur den var, så jag antar att den inte var så illa ändå? Var iväg och köpte massor av julklappar, har två stycken till Matte nu, men jag kan lova att dom kostade...har knappt några pengar kvar, och jag måste handla åt Kevin, Henke, och Ankan också. Hur fan ska jag lyckas med det? Vet inte vad jag ska köpa till någon av dem, Kevin har blivit så jävla kräsen och ingenting duger år han. Henke vet inte vad han vill ha, vilket gör det ännu svårare för mig att veta vad jag ska köpa. Ankan vet jag inte ens om jag vill köpa någonting åt egentligen, det blir bara för att det inte ska bli nåt tjafs på jul.

Kelzo och Killer har vart på äventyr förresten, dom drog iväg klockan 11 i torsdags, och polisen hämtade dom i Bäckhammar (!?) igårkväll. Dom har blivit riktigt bortskämda kan jag säga iaf, dom fick duscha igår, och polisen ville inte sära på dem så ist för att dom skulle få sova i burar så fick dom sova på filtar i deras lunchrum! Och när Henke och Matte var och hämtade dom så hade ena polisen sagt att han kommer sakna Killer, för han blir ju bästa vän med den som klappar honom, så han hade vart skitgo mot polisen, och dom hade gått på promenader och grejer. Så nästa gång dom är borta antar jag att dom bara vill bli extremt bortskämda.. Men nu kan jag lova att löplinorna åker på, och jag ska skriva namn och nummer i halsbanden! (Har skjutit upp det hela tiden för jag har haft annat att göra..)

Nu ska jag göra mig iordning och åka till Karlskoga och köpa mer julklappar, ska dessutom köpa ett nytt halsband till Killer och så ska jag kolla efter någonting till Henke..


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0