6 December..

Nu är det bara 18 dagar kvar! Fyfan, jag längtar ihjäl mig!
uppdateringen har vart riktigt dålig senaste dagarna, men jag har inte suttit vid datorn alls typ.
Veckan har tillbringats hemma bara, har jobbat och sen har jag och Jasmine bakat och fixat till jul. Idag blir det lussebullar som ska göras, och dessutom ska jag göra munkar till Kevin eftersom han har vart rätt snäll den här veckan. Och han äter inte lussekatter så han ska också få någonting.
Vill ha hem en julgran någongång också! Det är när man har en sån det verkligen känns som jul. Solen och bristen på snö förstör ju dock julkänslan lite..Det är riktigt fint väder ute och jag kan slå vad om att det är mer än 6+ ute iaf.. jävla skit värme, nu när man väl vill ha snö så kommer det ingen..

Det är dags för julklappshandel snart också, men jag har ju inte fått mina pengar än! Jag skulle ha fått dom för över en vecka sen enligt Foppa, men dom har fortfarande inte kommit. Har jag inte fått in dom på kontot på imorgon blir jag riktigt förbannad. Han skulle fixa in dom på mitt konto i måndags redan så jag skulle få dom i veckan. Men icke.

Jag har redan hittat en julklapp till Matte, som jag tror att han kommer älska. Kan dock inte skriva vad, för då finns det en chans att det kommer fram till honom.


Nu blir det en långpromenad med Kelzo och sen ska jag ta en dusch. Puss!





Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0