12 dagar kvar!

Satan vad jag längtar till julafton! Det är helt otroligt, så här mycket brukar jag inte längta. Men det är nog bara för att det känns som den här julen kommer bli den bästa på länge.
Ska iväg och köpa julklappar på fredag tänkte jag, men jag har ångrat mig om det jag tänkte köpa till Matte. Ska köpa en annan sak ist :) Och jag är riktigt nyfiken på vad han kommer hitta på till mig.. Han kommer på lite annorlunda presenter, men som är riktigt bra att ha! I love it!
Vill hämta en julgran snart också, för julstämninen börjar verkligen bli på topp nu! Det luktar lussekatter i hela huset, och julstjärnorna är framme och allt. Vill dock ha lite glöggdoft och en gran med massa paket under.
Haha, jag är precis som en 5åring när det gäller jul, blir precis lika ivrig som Jasmine. Fast skillnaden mellan henne och mig är att hon bara ska ha och ska ha, jag föredrar att ge. Jag vill bara ha en julklapp eller två, hellre att ungarna får fler isf :) Men jag vill gärna ge bort både 3 och 12 julkappar till alla jag känner. Har dock inte råd, om det inte gäller tuggummin. Vilket kanske inte skulle vara så jättekul att få?

Men men, sitter just nu och babblar lite med Ankan och Danne, ska snart hoppa i säng och sakna min älskling.
Puss på er!





Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0